Demi

Neo's bravader!

Upptäckte till min förtvivlan att alla Neo's rena/torra kläder vart slut! Har glömt o tvätta.. Så jag slängde in alla nerkräkta bebiskläder i maskinen och satte på honom en nödlösning! (Kände inte att Thildes rosa, sockersöta små outfits passade Neo särskilt bra.) Låt mig presentera.........

Bolibompa-draken!

 

Då är denna visserligen i strlk 56 och en aaaaaning för liten (TYVÄRR! Den är så söt! ^^)

Han har varit ungefär lika hopplös som vanligt och man har inte direkt haft någon tid för syrran. Men hon är ju så duktig och är väldigt självständig! En riktig nybörjar-bebis :P Neo är nog på Elit-nivå!

 

Som tur är så lyckades Neo somna en stund i babysittern nu! Så nu har jag tid för sockersöta superpinglan Thilde en stund! ^^

 

Veckan!

Måndag: Kalmar med mamma/mormor!

Tisdag: Massage 14.00, och förhoppningsvis hinner jag ut till Ida, Lilly och Theo och busa en stund! ^^

Onsdag: Har jag glömt?

Torsdag: Sätta dreads på Amanda

Fredag: Ledig?

 

 

Och TRO DET, eller ej: Men Neo är vaken!

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna Linde
skriven :

Naaaaaw!! Lilla Uuuääääh!! <3

2 malinloke
skriven :

den e sååå söt.. passa på att köp en större om dom finns kvar :) såg att de med pandor, renar och sånt fanns kvar

3 Jenny
skriven :

ååh jag måste kolla det!! :D (Dom är så smidiga också ju!)