Demi

It's been a long time since I came around...

Jag är verkligen skitdålig på att blogga, och det spelar ju egentligen ingen roll :)
Kanske min Anna <3 Så Anna, det är inlägget är till dig. <3
Var nere hos underbaraste Anna, Niklas och Neli i helgen. På BRÖLLOP!!
På fredagen var jag och kollade (forever alone) på Danger Avenue när de hade spelning! (:
Passade på eftersom jag ändå var i Malmö. (:
På lördagen var det dags för Anna & Niklas att gifta sig <3
Kanske tidernas kortaste ceremoni! 4 minuter tog det allt som allt INKL. fotograferingen efteråt (:
Sedan bar det hem till de äkta makarna Forsman för tårta och annat mys ^^
På kvällen bestämde vi oss för att åka över till Köpenhamn och gå och på Tivoli och kolla runt (supermysigt!)
Helgen i bilder:
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: