Demi

Glad och trött. :)

 

Igårkväll kollade jag och älsk på Bamse och Skattkartan och Bamse och Trollskogen. ;)
Det var nostalgi för hela slanten, självklart var Munchkin McRrr med också ^^

 

http://2.bp.blogspot.com/_XMbQTZnqaEM/S5vQyYYrBoI/AAAAAAAAACc/edR63g9g0zo/s320/bamse-256_176165a.jpg

 

Mamma och jag började göra om i garaget igår för att bygga om till en garage-loppis. :) Jag fick den briljanta idén(på skoj iofs) förra helgen och var bara tvungen att slänga ur mig den utan att tänka först. :P Mamma nappade direkt, såklart!! Hehe..

Älsk och Lillebror Simon började bygga bockar för fulla muggar, så vi kan bygga ett långbord, utan att ens tänka på att dom skulle FÅ PLATS i garaget xP Så dom fick börja om lite...
Tror dom löser det skitbra sen. :) Tur man har en karl som är möbelsnickare och en lillebror som går andra året på bygg-programmet. :)

 

Man blir så himla glad varje gång bebisarna kommer igång och buffar och har sig inne i magen ^^
Det ser så roligt ut när man tittar på det och känns helt mysko och underbart. ^^ Det är svårt att fatta att man har 2 små bullar där inne som bara växer o växer o växer... Det kommer hända mycket nu dom kommande 4 veckorna!!

 

Beställt lite shaijt från Eleven.se idag med. Hoppas det kommer snabbt!! ^^

 

<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: