Demi

I've waited so long..


*Now I was once a fool, it's true*
*I played the game by all the rules*
*But now my world's a deeper blue*
*I'm sadder, but I'm wiser too*
*I swore I'd never love again*
*I swore my heart would never mend*
*Said love wasn't worth the pain*
*But then I hear it call my name*


Hur känner man sig när man får svar på frågan "Hur skaffar man sig ett liv?";
"Man simmar fort som fan till ägget, till att börja med."

Kanske var jag ett misstag då, eftersom jag inte kom fram själv?
Och eftersom det var jag som krånglade vid födseln?
Det var kanske inte meningen? Men på något sätt lyckades jag komma ut levande iallafall pga. tur? För det var nog all tur jag fick i livet..



Jag vet vart jag ska, men jag hittar ingen väg?
Allt jag trodde jag behövde, var bara en enda stor lögn..
Been there, done that, know what it feels like..

Var börjar man, om det inte finns någon början? Eller om man inte kommer ihåg den..
It's been a long long day.. Jag vill också vila någon gång.
Jag orkar inte gå runt och vara förvirrad hela tiden. Jag tycker inte om att dra upp gamla klichéer, men dom är väl klichéer för att det är så..

"I could spend forever in your loving flame"
men man kan inte leva på andra hela tiden

Okej, jag börjar från början;

Det började med att Batman hade vart och fikat i landet ingentans med Ior, och efter en stund tröttnade Mowgli på Simbas självmordstankar och tog spårvagnen till Ankeborg för att berätta nyheterna för Nalle Puh att Pocahontas äntligen hade fått spaden ur röven och skulle flytta till Las Vegas för att bli bli bakgrundssångare i "Danger Avenue".
Men eftersom Långben än en gång köpt för små skor, så fick Timon och Pumbaa lämna tillbaka hyrfilmerna själva. Och väl inne på JC träffade de fem unga vännerna på Tarzan, som precis handlat mjölk, bröd och tvättmedel åt sin sjuka mot hemma i slottet.
"Men vad är väl en bal på slottet..." Suckade Pongo och de 101 dalmatinerna glatt medans Snövit och Quasimodo gick och tog varsin pizza med allt extra på.
- "Blir man inte tjock då?" frågade Alladin, på sitt finurligaste sätt.
- "Inte om man bäddar sängen varje morgon och byter till rena underkläder minst en gång i veckan" sa Pluto allvarligt till Bolivar, som för övrigt är rivaler sedan länge tillbaka, på grund av att Musse och Kalle inte kan komma överens om vem som ska äga Oppfinnar-Jocke(?) eller har Bambi en tvilling?

Plötsligt dyker Piff och Puff upp utan förvarning och börjar hoppa och pipa att Christoffer-Robin är på väg med långa, arga steg.

"VAR ÄR MINA BLÅA BÖGIGA KORTBYXOR??" Skriker han frustrerat, men ändå på ett ganska underhållande sätt.


Och där slutar min början, kära vänner.
Hoppas ni hittar logiken i det hela..


*The trouble with love is*
*It can tear you up inside*
*Make your heart believe a lie*
*It's stronger than your pride*
*The trouble with love is*
*It doesn't care how fast you fall*
*And you can't refuse the call*
*See, you got no say at all*

Trouble
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: